تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل ساران سامویی
این هتل 4 ستاره ی زیبا در منطقه ساحلی چاونگ واقع شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای گردشرانی می باشد زیرا می توانند به راحتی استراحت و تفریح کنند. معماری ساران سامویی بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای اتاق هایی است که به زیبایی طراحی و با کفپوش چوبی پوشیده شده اند. هر اتاق احساس آرامش را به مهمانان القا می کند. سوئیت ها و ویلاهای این هتل مجهز به یک استخر آبگرم در فضای باز و یک استخر خصوصی بی نهایت زیبا می باشد.
تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل ... بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی، تفریحات آبی و ماهی گیری است. هتل ساران که یک هتل 4 ستاره بوده اما یک فروشگاه بزرگ برای خرید سوغاتی دارد که از جانب گردشگران تور تایلند مورد استقبال قرار گرفته است. هتل ساران تا فرودگاه سامویی حدود 22 کیلومتر یا به عبارتی 20 دقیقه فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین هتل های شهر سامویی به جرات می توان گفت هتل ساران سامویی است. با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد.
برای رزرو هتل ساران سامویی و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


  • ۹۶/۱۱/۱۹
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی