تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل سیلس سامویی

 

هتل سیلس سامویی
این هتل زیبا در یکی از سوحل زیبای سامویی، سیلس واقع شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای توریست ها و گردشگرانی است که به دنبای آرامش و سکوت هستند، می باشد زیرا می توانند با پیاده روی در ساحل خصوصی هتل سیلس از شن های سفید زیر پاهایشان به آرامش حقیقی دست یابند. این هتل در ساحل خصوصی اش امکانات تفریحی و تخت های استراحتی در نظر گرفته است که مهمانانش از آنان لذت ببرند.
هتل سیلس سامویی تا فرودگاه حدود 8 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 4 ستاره در 2 کیلومتری مرکز خرید فیشرمن ویلیج سامویی که از بهترین مراکز خرید سامویی است، قرار دارد و از دیگر دسترسی های هتل سیلس، ساحل بوفوت است که تنها 2.5 کیلومتر با این هتل زیبا فاصله دارد.
معماری سیلس  بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای 68 سوئیت و اتاق است که اتاق های بزرگ این سوئیت ها دارای یک بالکن خصوصی و استخر خصوصی هستند که با منظره ای از باغ و ساحل زیبایی دوچندانی به سوئیت ها بخشیده است. تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل سیلس سامویی بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند. امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی، غواصی و برنامه های صید ماهی میب اشد.
یکی از شگفت انگیز ترین هتل های شهر سامویی هتل سیلس است. با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به کشور زیبای تایلند سفر کنید!
برای رزرو هتل سیلس سامویی و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


  • ۹۶/۱۱/۱۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی