تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل نیپا پوکت

 

هتل نیپا پوکت
نیپا هتل 4 ستاره و لی با امکانات بسیاری می باشد. این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک ارائه می دهد. هتل نیپا دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با بالکن های خصوصی که چشم انداز زیبایی از سواحل شهر پوکت را به چشمان شما هدیه میدهند .
 امکانات مدرن از جمله مبلمان شیک، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از خدمات صرافی جهت مبادله ارز، تورهای داخلی پوکت و ماساژ تایلندی بهره ببرید. فراموش نکنید که از نوشیدنی های لذیذی که در استراحت گاه های کنار استخر روباز و ساحل ارائه می شود، حتما لذت ببرید.
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل نیپا پوکت می توانید در کمترین زمان  به ساحل خصوصی این هتل بروید که در سواحل پاتونگ هستند. این هتل در نزدیکی خیابان بنگلا واقع شده است و 20 دقیقه از مرکز شهر دورتر است. این هتل 4 ستاره تنها 40 دقیقه از فرودگاه بین المللی شهر پوکت فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید هتل نیپا انتخاب خوبی خواهد بود زیرا با کمتر از 5 دقیقه رانندگی به بسیاری از مراکز خرید برتر شهر پوکت مانند مرکز خرید جانگ سیلون دسترسی خواهید داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل نیپا پوکت با ما تماس بگیرید.         02188851080


  • ۹۶/۱۱/۱۵
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی