تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

بازار پاک کلونگ تالات بانکوک
بازار گل پاک کلونگ تالات بانکوک بزرگترین بازار عمده فروشی و خرده فروشی گل تازه در شهر بانکوک است. بازار گل پاک کلونگ تالات بخشی از بانکوک، یک منطقه تجاری مهم است که قدمتی بیش از 200 ساله دارد . بخشی از شهر قدیمی بانکوک که بازار گل را تشکیل میدهند در خیابان جات واقع شده است. این بازار دارای انواع گل های محبوب از جمله گل رز، گلایول، ارکیده، یاسمن، گل داودی و نیلوفرهای زیبا و غیره است، گل های خیره کننده زرد رنگ در کنار ارکیده های ارغوانی بنفش توسط هزاران نفر مورد تماشا قرار دارند. اکثر گل ها درون بسته های 50 یا 100 شاخه ای فروخته می شوند و قیمت ها بسیار ارزان می باشند . بازار پاک کلونگ تالات برای خریداران شخصی و تک باز است، اما عمدتا یک بازار عمده فروشی است.
گل داودی یکی از پرفروش ترین گل ها در بازار گل پاک کلونگ تالات بانکوک است، از آنجایی که گل نقش مهمی در سنت تایلندی دارد و برای احترام ارواح، بودا، خدایان هندو استفاده میکنند. این گل ها به صورت روزانه در بودیسم مورد استفاده قرار میگیرند و در معابد و زیارتگاه های سراسر تایلند یافت میشوند.  گل های بازار پاک کلونگ تالات بنا به خواسته های فصلی هدایت میشود، در روزهای ولنتاین شما شاهد فراوانی گل رز قرمز خواهید بود، اما هر زمان که از گل ها بازدید می کنید، یک چشم انداز باور نکردنی و رویایی برای شما تداعی میشود.
از نکات برجسته ای که این بازار گل شناخته شده است، به عنوان بزرگترین بازار گل در شهر بانکوک معرفی شده است، بازار گل پاک کلونگ تالات بانکوک بهترین مکان برای رفع نیازهای گلی شما است و هر نوع گل و گیاه را میتوانید پیدا کنید. شما حتی در این بازار فروشگاه هایی را خواهید دید که تزیینات و ملزومات گل را ارائه میکنند، مانند گلدان، فوم گل، روبان، سیم های فلزی، شاخه ها و انواع برگ های تزئینی به فروش میرسد، البته بسیاری از فروشندگان در این بازار دسته گل های شیک و زیبا برای مراسم عروسی یا سایر مراسمات خاص نیز ارائه میدهند. اما اگر در تور تایلند شرکت کرده اید و در شهر بانکوک اقامت دارید حتما پس از خواندن این مقاله علاقه مند به این بازار شده اید و حتما قصد بازدید از آن را پیدا کرده اید، البته با توجه به این که بازار پاک کلونگ تالات 24 ساعته فعال میباشد و در تمام روزهای سال باز است، ما به شما پیشنهاد میکنیم در ساعات پایانی شب و یا ساعات اولیه صبح قبل از طلوع آفتاب دیدن کنید.
آدرس: Chak Phet Road, the Memorial Bridge or Saphan Phut Chao Phraya pier
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.              02188851080


  • ۹۶/۱۰/۱۱
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی