تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل گاردن پاتایا
این هتل زیبا 3 ستاره در شمال پاتایا قرار دارد و توسط درختانی بزرگ احاطه شده است. این هتل انتخاب هیجان انگیز از مرکز شهر تنها 2 کیلومتر فاصله دارد  و با موقعیت مکانی مناسبی که دارد، دسترسی آسانی به تمام مقاصد مورد نیاز شهری را دارد .معماری این هتل سنتی است و بسیار لوکس و زیبا به نظر میرسد و ظرافتی چشم نواز در میان درختان باغ این هتل به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای 441 اتاق است که تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند و در ساعات خاصی خدمات ارائه میدهند.
استخر روباز و بار در کنار استخر از امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی و پینگ پنگ است. این هتل 3 ستاره برای راحتی مهمانان تور تایلند، خدمات خشکشویی و خدمات نظافت روزانه را در برنامه ی همه ی اتاق ها قرار داده است. البته ناگفته نماند که پارکینگ رایگان در دسترس همه ی مهمانان هتل خواهد بود.
هتل گاردن پاتایا تا فرودگاه سووارنابومی حدود 83 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین و زیباترین هتل های شهر پاتایا است و با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد.
برای رزرو هتل گاردن پاتایا و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.  02188851080


  • ۹۶/۱۰/۱۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی