تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل اچ 2 بانکوک
این هتل 3 ستاره ی زیبا در منطقه ساتورن واقع شده است. هتل اچ 2 بانکوک هتلی تمیز و نسبتا ارزان است که در دل بانکوک همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. شما با اقامت در هتل اچ 2 بانکوک ، نسبت به اکثر دیدنی های شهر تنها 2 کیلومتر فاصله دارد . این هتل با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به دیگر مقاصد مورد نیاز در شهر را دارد. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 3 ستاره از فرودگاه بین المللی سووارنابومی ، 24 کیلومتر مسافت را باید طی کنند.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
سالن سیگار، خشکشویی و اتاق رست و استراحت  از امکانات بارز هتل اچ 2 بانکوک میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 3 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در اتاق ها و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل اچ 2 دارای اتاق های کاملا مجهزی بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد. اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل اچ 2 بانکوک را دارید از رستوران این هتل حتما استفاده کنید، رستورانی سنتی که از شما با غذاهای تایلندی پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                    02188851080


  • ۹۶/۱۰/۰۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی