تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل کوبیک بانکوک
این هتل زیبا در منطقه شلوغ و پر رفت آمد پتونم بانکوک واقع شده است. این هتل با توجه به اینکه در یک موقعیت شلوغ قرار گرفته است اما انتخاب مناسبی برای تجار و توریست هایی میباشد که قصد خرید دارند. هتل کوبیک حدود 550 متر تا مرکز خرید پنتیپ پلازا بانکوک و 10 دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید سیام پاراگون فاصله دارد.
هتل کوبیک بانکوک با توجه به اینکه 3 ستاره میباشد اما امکانات این هتل بیشتر از همتایانش در شهر بانکوک است. این هتل در مجموع دارای 70 اتاق است که تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران و کافه ی کوچک هتل کوبیک بسیار زیبا و منحصر به فرد است و در آنجا برنامه های شبانه انجام میشود.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و سالن تناسب اندام است. سالن سیگار هتل کوبیک به گونه ای است که برای رفاه حال مسافران ساخته شده است.
هتل کوبیک تا فرودگاه حدود 40 کیلومتر فاصله دارد. هتل کوبیک یکی از شگفت انگیز ترین هتل های شهر بانکوک است که با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن نسبت به قیمتش را ارائه میکند.
برای رزرو هتل کوبیک بانکوک و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


  • ۹۶/۰۹/۲۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی