تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل مونتین ریور ساید بانکوک
این هتل مجلل در کنار رودخانه چائو فرایا واقع شده و در شهر بانکوک بنا شده است. این هتل دارای یک سرویس شاتل رایگان است که مهمانان خود را به مناطق دیدنی، تفریحی و مراکز خرید بانکوک میرساند. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و گردشگران می باشد زیرا در کمتر از 10 دقیقه می توانند به مرکز خرید سنترال ورلد پلازا، سیام پاراگون و مرکز خرید ام بی کی (MBK) دست یابند.
معماری مونتین ریور ساید بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است و به حالت دو برج عظیم در کنار یکدیگر به چشم میخورد. این هتل 5 ستاره در مجموع دارای 462 اتاق است که تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل مونتین ریور ساید بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات استخر، ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات کاملا مجهز هتل مونتین ریور ساید به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل مونتین ریور ساید تا فرودگاه سووارنابومی حدود 45 دقیقه فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین هتل های شهر بانکوک هتل مونتین ریور ساید و تمامی اتاق ها منظره ای زیبا از رودخانه را به چشم های شما هدیه میدهند.
برای رزرو هتل مونتین ریور ساید بانکوک و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


  • ۹۶/۰۹/۲۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی