تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل گرند سوخومویت بانکوک
این هتل 5 ستاره ی زیبا در شهر بانکوک و در منطقه ی شلوغ و تجاری  سوخومویت واقع شده است. هتل گرند سوخومویت هتلی لوکس و مجلل است که در دل مراکز خرید بانکوک همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند، این هتل یک دی یک برج دو قلوی 36 طبقه ای قرار دارد. هتل گرند در مجموع 128 اتاق و 239 سوئیت مجهز دو خوابه دارد. شما با اقامت در هتل گرند سوخومویت بانکوک ، مسافت حدودا 3 کیلومتری از مرکز خرید MBK و بازار شبانه سوان لوم و پات پونگ بانکوک خواهید داشت. اگر هدف شما نزدیک بودن به مراکز خرید است پیشنهاد میشود که هتل مندرین سنتر پوینت بانکوک را هم در نظر بگیرید. در واقع هتل گرند سوخومویت از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است زیرا در 160 متری هتل ایستگاه مترو واقع شده است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 5 ستاره از فرودگاه بین المللی سوارنابومی ، 21 کیلومتر مسافت را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی های شهر بانکوک را به چشم خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر ، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی و تفریحات شبانه از امکانات بارز هتل گرند سوخومویت بانکوک میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 5 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. شاید جالب باشد که بدانید در این رستوران این هتل غذاهای حلال طبخ میشود. هتل گرند سوخومویت دارای اتاق های کاملا مجهزی بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل گرند سوخومویت را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.          02188851080


  • ۹۶/۰۹/۰۹
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی