تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

آبشار ناموآنگ سامویی
سامویی دارای آبشارهای متعدد و باشکوهی در سراسر غرب و جنوب جزیره میباشد، همچنین آبشار ناموآنگ در قسمت جنوبی  شهر سامویی، در حدود 10 کیلومتری جنوب شهر ناتون قرار دارد. موانگ (Muang)  در زبان  تایلندی به معنای بنفش است و به خاطر سنگ های بنفشی که آبشار را تشکیل داده اند، این آبشار اینگونه نامگذاری شده است. آبشار اول به ارتفاع 18 متری بوده و با توجه به ارتفاع مناسبی که دارد از دسترسی بسیار راحتی برخوردار میباشد، اما آبشار دوم دارای 80 متر ارتفاع میباشد. هر دو آبشار دارای استخر های بزرگ و طبیعی برای شنا و تفریحات آبی هستند.
برای رسیدن به آبشار می توانید به راحتی با ماشین رفته و آن را در نزدیکی آبشار در پارکینگ پارک کنید و با اندکی پیاده روی در جنگل های سامویی به آبشار ناموآنگ خواهید رسید. در طول مسیر، جاده ها با فروشندگان انواع غذا ها و سوغات مزین شده است و فیل ها و صاحبان آنها را خواهید دید که برای سواری به سمت بالای آبشارها، فیل ها را اجاره میدهند. در واقع ناموآنگ یک مقصد تفریحی و هیجانی برای توریست های خارجی و گردشگران محلی تایلند میباشد. این آبشار مکان بسیار زیبایی برای عکاسی میباشد و عکاسان تور تایلند در این آبشار ساعت ها مشغول به عکاسی خواهند شد و حاصل این عکسبرداری بی شک عکس های زیبا و شگفت انگیزی خواهد بود. محیط جنگلی در اطراف آبشارها و فیل سواری در بین آنها چیزی است که باعث شده تا آبشار ناموآنگ زیباتر و شگفت انگیز تر شود و روز به روز به تعداد بازدید کنندگانش افزوده میشود.
یک استخر دوست داشتنی در پای آبشار وجود دارد که در آن شما گردشگران میتوانید از شیب سنگ ها بپرید و از هیجانش لذت ببرید. اگر تا به حال سفر به کشور تایلند سفر کرده اید از دیدن فروشندگان و دست فروشان صنایع دستی در هر مکانی از دیدنی های سامویی تعجب نخواهید کرد و به راحتی میتوانید سوغاتی های زیبا و شیکی از هنر تایلند تهیه کنید.

صخره های پدربزرگ و مادربزرگ
جاذبه های دیدنی و تفریحی شهر سامویی صرفا به سواحل، احزاب و مکان های تاریخی محدود نمی شود، بلکه جزیره سامویی در تایلند نیز به خاطر مناظر طبیعی و سنگ های طبیعی منحصر به فردی که دارد شناخته شده است. ما به شما پیشنهاد میکنیم که در برنامه ی تور تایلند خود بازدید از صخره های طبیعی سامویی را بگنجانید ، پشیمان نخواهید شد.
این سنگ های شگفت انگیز به نام های  Hin Ta و Hin Yai در ساحل جنوبی سامویی واقع شده اند که چند سال پیش گروهی از مردم محلی تایلند آنها را کشف کردند.  سنگ ها به خاطر شباهت بسیار زیاد اندام مردانه و زنانه که دارند ، به این ترتیب آنها با نام پدر بزرگ (Ta) و مادربزرگ (Yai) شناخته میشوند. این سنگ های شگفت انگیز و جالب یکی از محبوب ترین نقاط دیدنی در جزیره است که در ساحل جنوبی سامویی قرار دارد. در نزدیکی صخره ی هین تا و هین یای ساحل کوچک با ماسه و شن های سفید وجود دارد که مناسب برای شنا و بازی های ساحلی میباشد.
با توجه به نظریه های مختلفی که وجود دارد، هین یای و هین تا بیش از میلیون ها سال به علت عوامل طبیعی باد و آب تشکیل شده است . چندین داستان محلی درگیری مربوط به تشکیل این سنگ ها وجود دارد که وقتی از آنجا دیدن کنید مردم محلی آنجا برای شما داستان مختلفی را تعریف خواهند کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                  02188851080

 

  • ۹۶/۰۸/۰۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی