تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون سامویی
پارک ملی دریایی آنگتون یک جزیره ی بی نظیر از 42 جزیره در خلیج تایلند میباشد. این پارک آبی با کوه های سنگ آهک، جنگل های ضخیم، سواحل سفید شنی، آبشارها و دریاچه های پنهانی محاصره شده است. پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون در نزدیکی شهر سامویی بوده واقع شده است. این پارک جزء منطقه حفاظت شده بوده و مساحت آن بیش از 100 کیلومتر مربع از زمین و دریا میباشد، این پارک ملی از انواع حیوانات وحشی و موجودات دریایی عجیب و غریب غنی است. پارک ملی دریایی آنگتون ، در سال 1980 تأسیس شد، مساحتی بیش از 80 درصد از کل مجمع الجزایر سامویی را پوشش می دهد.  وضعیت پارک ملی آن اطمینان را داده است که هیچ ساخت و ساز در آنجا انجام نشود و تنها لیدرهای دارای مجوز همراه با گروهشان مجاز هستند و اجازه ورود به پارک را دارند.
پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون سامویی مرکز تفریحی و توریستی محسوب میگردد و انواع فعالیت های قایقرانی و غواصی انجام میشود و تبدیل به یک فضای دنج و آرامش بخش شده است. پارک آنگتون دارای مناظر باورنکردنی و دیدنی بسیار زیادی نسبت به سراسر کشور تایلند دارد. برخی از صخره های شیب آهکی تا 400 متر افزایش یافته و با توجه به قرن های فرسایش، صخره ها به شکل شگفت آوری تبدیل شده اند. کل پارک دارای چهار نوع متمایزی از جنگل است که همه آنها با حیات وحش های گوناگون پر هستند، برخی از موجوداتی که در اینجا دیده می شوند. میمون های دم باریک، قورباغه های صخره ای، عقاب های سفید دریایی، لاک پشت های دریایی، ایگواناها و پایتون ها برخی از گونه های جانوری در جنگل های پارک آنگتون میباشند. به شما پیشنهاد میکنیم که در این جزیره دوربین عکاسی تان همیشه آماده باشد چون شما با کمی قدم زدن در پارک وقتی از کناره های دریا عبور میکنید حتما متوجه حرکت ماهی های رنگارنگ، درون آب سبز و نیلگون خواهید شد.
برای رسیدن به پارک آنگتون شما باید از قایق های سریع السیر یا کندرو استفاده کنید. اما سعی کنید قایق های با سرعت را ترجیح دهید زیرا آنها امن تر، سریع تر و راحت تر از قایق های آهنی کند رو هستند و معمولا بعد از 45 دقیقه به پارک میرسید اما دیگر قایق ها 2 الی 3 ساعت در مسیر خواهید بود و همچنین توجه داشته باشید که قایق های آهنی نمیتواند در آب های کم عمق توقف کند.
بیشتر بازدیدکنندگان تور تایلند در این پارک فقط ک روز اقامت دارند یعنی از صبح که می آیند تا عصر بعد از کلی تفریح و بازی به سمت شهر سامویی بر میگردند اما کسانی که به دنبال سکوت و آرامش میگردند در اقامت گاه های اطراف پارک مستقر میشوند و تمام طول شب را به تماشای زیبایی پارک نظاره گر میشوند. خانه های ییلاقی و چادرهای کمپینگ در سطح پارک برای اجاره وجود دارد و همچنین در آنجا رستوران های ساده ای هم نیز وجود دارد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                    02188851080

 

  • ۹۶/۰۷/۲۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی