تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

دهکده ی مینی سیام در پاتایا
مینی سیام در پاتایا به شهر کوچک مینیاتوری معروف میباشد، پارک مینی سیام شامل مدل های مختلفی از ساختمان ها در تایلند است که مشهورترین دیدنی های سراسر جهان با مقیاس کوچک ساخته شده است و مورد بازدید قرار داده اند. این پارک جهانی در یک فضای بزرگ در اواخر دهه 1980 افتتاح شد. حدود 100 نسخه از بناهای تاریخی و مدرن در مقیاس 1:25 ساخته شده است و همه سازه ها و مجسمه های در سراسر محوطه ی پارک به خوبی نگهداری میشوند.  در کنار هر یک از ساختارها یک راهنما وجود دارد که اطلاعات جامعی در مورد آن بنا ارائه می دهد .در این پارک سازه هایی از تاریخ تایلند هم وجود دارد، شما بناهایی از جمله خمر، سوخوتای و آیوتایا و همچنین از زمان های مدرن تایلندی هم پیدا میکنید.
پس از وارد شدن به شهر مینی سیام و قبل از اینکه به بخش تایلندی برسید، یک باغ زیبایی رو به روی شما خواهد بود که در کنار آن زیبایی شهر مینیاتوری اروپا توجه شما را به خود جلب میکند. از دیگر بخش های مینی سیام، مینی اروپا میباشد که در آنجا بناهای معروف اروپا، ایالات متحده و سایر نقاط جهان به چشم میخورد.
برج ایفل و طاق پیروزی، دو نشانه ی معروف فرانسه بوده که از بارز ترین و شلوغ ترین بخش های پارک میباشد. طاق پیروزی که توسط ناپلئون در سال 1806 ساخته شد، یک بنای یادبود 50 متری است که به احترام کشته شدگان چندین جنگ احداث شده است. برج ایفل هم یکی از بهترین نمادهای شناخته شده ی فرانسه است . برج آهنی با ارتفاع 324 متر در سال 1889 به عنوان نمایشگاه جهانی در پاریس ساخته شد  و هر سال میلیون ها نفر از سراسر جهان به مشاهده ی عرش این برج می آیند.
از نشانه های ایتالیا در پارک مینی سیام میتوان برج پیزا و کولوسئوم نام برد. برج پیزا تقریبا 56 متر ارتفاع دارد و به طور قابل توجهی کج شده است . ساخت این برج هشت طبقه در قرن 12 آغاز شد و در طول ساخت و ساز به دلیل پایه ناکافی شروع به کج شدن کرد و روز به روز درحال پیشرفت میباشد. کولوسئوم، یک آمفی تئاتر بزرگ که در مرکز رم قرار دارد، در قرن اول میلادی در طول دوره ی بزرگ امپراطوری روم ساخته شد و ظرفیت ده ها هزار نفر برای تماشای تئاترها، اعدام ها و نمایش ها و جنگ های گلادیاتور را داشت.
معبد آنگکور مشهورترین بنای تاریخی کامبوج در کشور ویتنام است که سازه ی آن در محوطه پارک به چشم میخورد. بنا های دیگر در مینی اروپا عبارتند از برج ساعت لندن، اپرای سیدنی، مجسمه آزادی، معبد بهشتی (تیان تان) پکن، کلیسای ناجی از سن پترزبورگ، پارک مرلیون سنگاپور ، کلیسای جامع کلن و قلعه نوشوانستین آلمان.
شهر مینی سیام در 143 کیلومتری جاده سوخومیت در ناحیه بنگ لامونگ، شمال پاتایا واقع شده است.  شما گردشگران تور تایلند از طریق تاکسی بعد از حدود 20 دقیقه میتوانید به آنجا برسید.  پارک هر روز از ساعت 7 صبح تا 9 بعد از ظهر باز می شود و آماده پذیرایی از شما بازدیدکنندگان میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                   02188851080

 

  • ۹۶/۰۷/۲۵
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی