تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل لاگونا سامویی
یکی از هتل های 3 ستاره سامویی میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل لاگونا به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و شما با 5 دقیقه پیاده روی روی شن های نرم و دلنواز به ساحل لامویی خواهید رسید. شما با قامت در این هتل کمتر از 1 کیلونتر با مرکز شهر فاصله خواهید داشت و به راحتی میتوانید از دیدنی های شهر سامویی بازدید کنید و لذت ببرید. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است، همچنین گردشگران با استفاده از ترانسفر حدودا 9 کیلومتر مسیر را طی میکنند تا از فرودگاه به هتل لاگونا برسند.
یکی دیگر از مواردی که در این هتل 3 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های سامویی متمایز کرده است، ساحل خصوصی و اتاق های ویلایی بوده که در آنجا همه ی امکانات استراحتی در بالکن فراهم شده است تا شما یک سفر شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید.
این هتل 3 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل لاگونا سامویی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی و یک کتابخانه رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر سامویی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.      02188851080


  • ۹۶/۰۷/۱۷
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی