تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل مرکور ماکاسان بانکوک
یکی از هتل های 4 ستاره بانکوک می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل مرکور ماکاسان به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، که در نزدیکی هتل ایستگاه های مترو و مراکز خرید شهر بانکوک قرار گرفته اند. گردشگران تور تایلند در این هتل میتواند از خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان استفاده کنند و از فرودگاه تا هتل به اندازه ی 30 دقیقه فاصله زمانی را طی میکنند.
مهمانان هتل مرکور ماکاسان بانکوک میتوانند از بین 180 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در تمام اتاق های هتل مرکور ماکاسان بانکوک در دسترس میباشد.
در هر کدام از اتاق های هتل مرکور ماکاسان یک تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز قرار داده شده که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز بوده و به صورت لبه دار میباشد یعنی لبه های شیشه ای و رو به ارتفاعات دارد که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آن شما میتوانید از خدمات ماساژ ، آبگرم ، باشگاه تناسب اندام بهره ببرید. در کنار استخر این هتل 4 ستاره تخت های استراحتی و بار برای همه ی مهمانان فراهم شده است.
هتل مرکور ماکاسان بانکوک دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار در کنار استخر، اتاق و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل مرکور ماکاسان به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی و باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان تعبیه شده است. از دیگر امکانات رفاهی هتل خدمات برای مهمانان معلول است که این دسته از مهمانان یک سفر رویایی و لذت بخشی را تجربه کنند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.             02188851080


  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی