تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

گالری و پارک سنگی پاتایا (Gems Gallery)
کشور تایلند یکی از کشورهای ذخیره کننده منابع جواهری بوده و با توجه به مهارت هنرمندان تایلندی باعث شده است که بزرگترین مرکز تولید جواهرات در جهان شود. گالری سنگ و جواهر فروشی (Gems Gallery) یکی از بزرگترین و معروف ترین گالری های شنگ و جواهر در نیا است که در 4 شهر بزرگ تایلند شعبه دارد. این گالری در شهرهای بانکوک ، چیانگ مای ، پوکت و پاتایا فعال میباشد. هر 4 شعبه هر کدام برای خود یک مکان دیدنی هستند و تبدیل به یک مقصد گردشگری شده اند و بازدیدکننده ای میتواند هر یک از جواهرات زیبا و سنگ های قیمتی را از نزدیک ببیند و خرید کند و مطمئن باشد که بهترین جواهرات و خدمات را دریافت خواهد کرد. Gems Gallery بیش از دو دهه در ساخت جواهرات فعالیت دارد، در واقع این گالری دانش و تجربیات انباشته شده ی 4000 ساله ی انسان های قدیم در ساخت و تولید سنگ های قدیمی را در کار خود استفاده میکند.
شما می توانید مطمئن باشید که هر قطعه ای از محصول Gems Gallery خریداری میکنید، از بهترین سنگ های طبیعی ساخته شده است. جواهرات و سنگ های گالری جیمز واقعا منحصر به فرد است که بدون شک زیبایی و جذابیت خاصی را به شما هدیه میدهد. در این گالری برای اطمینان و رضایت بیشتر مشتری ، گواهی تضمین قیمت و کیفیت قطعه جواهر خریداری شده صادر میشود. این گالری بزرگ به دلیل مشتری مداری و کیفیت بالای جواهرات، گاهینامه بین المللی ISO 9001 و ISO 9002 و ISO 2008 را دریافت کرده است.
گالری جواهرات Gems به شما یک تجربه خرید به یاد ماندنی را ارائه می دهد که قطعا ارزش بازدید از آن را دارد.  اگر در تور تایلند شرکت میکنید حتما از این گالری بزرگ و لوکس دیدن کنید و صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی خرید یا سفارش محصولات جواهری از مشاوره ی کارشناسان گالری کمک بگیرید، زیرا در این گاری بیش از 2000 کارشناس در حال فعالیت هستند که به 17 زبان زنده ی دنیا مسلط میباشند

پارک سنگی با قدمت چند میلیون سال و محل پرورش تمساح در پاتایا (The Million — year Stone Park)
این پارک با مساحت 70 هکتاری در شهر پاتایا واقع شده است. این مزرعه یک جاذبه ی توریستی پر بازدید در این شهر میباشد که با تلاش های زیاد برای اولین بار در 1 فوریه 1992، برای گردشگران تور تایلند و عموم مردم باز شد.
 20 ساله ساخته شده است. این پارک توسط یک تاجر تایلندی با هدف حفظ طبیعت زیبا و فرهنگ خوب تایلند تاسیس شده است که به دو بخش تقسیم شده است، بخش اول پارک سنگی و بخش دوم مزرعه پرورش تمساح بوده که بهترین مکان توریستی برای همه ی دوست داران طبیعت میباشد.
روند ساخت این پارک بسیار طولانی بود و حدود 30 سال طول کشید تا این پارک فعلی بوجود بیاید. تلاش برای جمع آوری اشیا طبیعی که به دلیل نادر بودن و یا عجیب و غریب آنها کار ارزشمندی است که در روند ساخت این پارک انجام شده است. وقتی در این پارک قدم بزنید درخت های قدیمی و فسیلی که تنه های آنها میلیون ها سال قدمت دارند و مجسمه های سنگی و بزرگی با سن و سال زیادی که گرد هم آمده اند را خواهید دید.
علاوه بر تماشای طبیعت، در این پارک برنامه های سرگرم کننده و هیجان به طور مرتب برگزار می شود، از جمله نمایش های مردی که در حال مبارزه و پرورش تمساح های بزرگ است که روزانه اجرا میشود. این نمایش ها، روزانه هزاران بازدیدکننده از تایلند و دیگر نقاط جهان جذب میکند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.       02188851080

 


  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی