تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

 

هتلی زیبا و 5 ستاره ای است که در فاصله ی 31 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است و با 1 ساعت و 30 دقیقه رانندگی به این هتل خواهید رسید.  محل قرارگیری هتل باسایا بیچ به گونه ای است که دسترسی خوبی به دریا و سواحل پاتایا دارد.

مهمانان هتل باسایا بیچ پاتایا میتوانند از بین 118 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. به همین دلیل در داخل اتاق ها کشیدن سیگار ممنوع می باشد.

هرکدام از اتاق های هتل باسایا بیچ تلویزیون، سشوار و میز تحریر داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق یکی دیگر از امکانات امنیتی هر اتاقی می باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.

این هتل دارای 25 متر استخر در حیات بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ایلندی، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 3 ستاره اتاق بازی کودکان داشته و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.

هتل باسایا بیچ پاتایا دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ هتل باسایا بیچ پاتایا مکانی آرام برای استراحت و میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.

سالن کنفرانس مجهزی در هتل باسایا بیچ پاتایا افتتاح شده است که محل برگزاری انواع جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی می باشد. نکته ی پایانی از امکانات و خدمات هتل باسایا بیچ پاتایا اینترنت وای فای است که به طور رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد.

هتل باسایا بیچ پاتایا دارای باغ ، میز تنیس و بدمینتون بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.     02188851080

  • ۹۶/۰۵/۲۴
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی